
Te is NŐKNEK adsz el, ismerd meg őket jobban,
SOKKAL JOBBAN!
A 21. századi nő egyszerre épít karriert, vezet háztartást, nevel gyermeket (Magyarországon 41% egyedül!), 85%-ban fő döntéshozó a családi kasszában és rengeteget vásárol. Ehhez képest a NŐK 91%-a csalódott, mert úgy érzi, hogy a reklámok nem értik meg őket, felületesen, vagy sztereotípiákban fogalmaznak.
Az elmúlt években olyan gyorsan változtak a vásárlási és döntési szokások és változnak most is, hogy szinte félévente kell frissítenünk a tudásanyagainkat. Ha márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el.
- Hogyan érd el, hogy rajongóid hűen kövessenek?
- Hogyan jelenj meg a női vevőid fejében úgy, hogy Te vagy a legjobb választás?
- Mit szabad nőknek kommunikálnod és mitől hagynak el azonnal?
Ezekre a kérdésekre pontos választ adunk, ismertetjük a különböző iparágak sajátosságait. 17ezres magyar női közösség segíti piackutatásainkat, így naprakészen tudunk választ adni céged kihívásaira is. Friss adatokkal érkezünk, mi már tudjuk, hogy mire vágynak a nők most és 2024-ben. Igen, a kulcsszavakat is, amik totál mások, mint a pandémia alatt, vagy után. Vagy akár a válság kezdetekor…
Várjuk a felelősen gondolkodó cégvezetőket,
nagyvállalati döntéshozókat az 5. B2W Fesztiválra,
prémium kapcsolatépítési lehetőséggel,
igazi “LEGEK” előadói gárdával
B2W Fesztivál VIP Nap / élő rendezvény
Helyszín: CEU / 1051 Budapest, Nádor u. 15.
Időpont: 2023. október 26. (csütörtök) 9:00 – 16:30
Dress Code: üzleti laza elegancia
Program
Érkezés: 8:00 – 9:00
Welcome drink különlegességgel & Ajándékcsomagokkal várunk
B2W Előadások: 9:00 – 16:30
Program: www.b2w.hu
Ebédszünet: 12:20 – 13:00
VIP Cateringgel, finom falatkákkal készülünk
Program vége: 17:00
Várjuk regisztrációdat a személyre szóló tiszteletjegyedhez:
Regisztrációddal elfogadod az Adatvédelmi Irányelveket.
Nem küldünk spamet, azt mi sem szeretjük.
Üdvözöllek!
Hatalmas megtiszteltetés, hogy a Magyar Marketing Szövetség női tagozatának
vezetését elvállalhattam. A szövetség tagja vagyok hosszú ideje, kincsként őrzöm minden díjamat, amit az elmúlt években kaptam a B2W sikereiért, ám úgy érzem most ért be szakmailag igazán a szerelemprojektem.
Tudod, amikor egyszerűen csak teszed a dolgod, flow-ban vagy és érzed, hogy érték amit csinálsz.
És bizony nem volt könnyű 5 évvel ezelőtt kiállni a nőkért – pláne nem elsőként – de segített, hogy sosem voltam egyedül! Rengeteg példaértékű szakember segítette progresszív szemléletemet, örökké hálás leszek nekik ezért, hihetetlen tudást és elköteleződést kaptam és kapok tőlük a mai napig.
Első szóra jöttek és lelkesen tervezték velem együtt a B2W Női Tagozat leendő projektjeit. Csodálatos alapító tagok, brandek, hálásan köszönöm a bizalmatokat!
Szeretném, ha a B2W önálló lábra állna, felnőne és használná minden olyan cégvezető, nagyvállalati döntéshozó, reklámszakember ezt a tudást, akik nőkre fókuszálnak.
A legrangosabb szakmai támogatóra leltem a Magyar Marketing Szövetségben, ezért ígérem mindent megteszek azért, hogy az MMSZ B2W Női Marketing Tagozata értékteremtő közösséggé váljon a jövőben.
Ehhez szükségünk van a Te tudásodra is, csatlakozz hozzánk bátran!
Várlak szeretettel:
Pálfi Éva
B2W alapító, női marketing szakértő, brand stratéga,
a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának elnöke
a Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója
Mi történt az elmúlt 5 évben?
“A B2W ALAPJAIBAN VÁLTOZTATTA MEG A HAZAI VÁLLALKOZÓI SZEMLÉLETET”
1998-ban (25 éve) kezdtem pályámat kreatív igazgatóként hazai piacvezető cégeknél, reklámügynökségeknél és rengeteg olyan multi és kkv céggel dolgoztam (amerikai, német és hazai), akik nőknek adtak el. Pontosan tudom mire vágynak a női vásárlók és mára igazi küldetésemmé vált ezt a tudást átadni más szakembereknek is.
- 2018 januárjában alapítottam meg a B2W Kommunikációt, fél évre rá már megtartottuk a Lurdyban az első B2W Fesztivált (alig 3 hetünk volt meghirdetni), aznap 672-en regisztráltak be
- 2019-ben 1000 fősre nőtt a rendezvényünk s a B2W Fesztivál elnyerte a Magyar Marketing Szövetség első MARKETING GYÉMÁNT díját
- 2020-ban egyetemi tananyag lett a B2W Marketing, a Metropolitan Egyetem mesterképzőseinek tanítom azóta is és jövőre is felkértek a folytatásra – ez egy hatalmas szakmai elismerés, gondolj bele, hogy a B2W egy teljesen új, folyamatosan fejlődő irányzat, nekem pedig megtiszteltetés, hogy amit megalkottam kezd önálló lábra állni. A B2W Akadémia 2020-ban elnyerte a Magyar Marketing Szövetség MARKETING GYÉMÁNT díját
- 2021-ben a szigorítások miatt élőben 200 fővel, ONLINE pedig közel 5000 (!) fővel tudtuk megtartani a B2W Fesztivált. 2 napos volt a tavalyi, az első élő nap a prémium színvonalt képviselte, a második nap pedig minden várakozást felülmúlt online!
- 2022 is rengeteg változást, komoly üzleti akadályokat hozott a cégek, gyártók életébe, így nem véletlenül választottuk témának a folyamatos stabil fejlődést, ehhez pedig a legjobb, legsikeresebb hazai szakértőket hívom el, hogy ismét egy hatalmasat lépjünk előre. 4 millió magyar hölgyet értünk el kampányunkkal, végre a nőknek is segíteni tudunk a felelős, okos fogyasztói hozzáállásban.
- 2023-ra a B2W hatszoros (!) Marketing Gyémánt díjas lett, számomra a legszebbet kaptuk meg januárban: “Társadalmi szerepvállalásért, a NŐKÉRT ÉS A NŐKRE CÉLZÓ CÉGEKÉRT”
„A nőknek szóló marketing szakértője Magyarországon egyértelműen Pálfi Éva”
(Dr. Papp-Váry Árpád – Magyar Marketing Szövetség alelnöke 2022)
Mit jelent a B2W?
Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®
Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)
A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.
Társadalmi szerepvállalás
A B2W kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.
A B2W hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.
A B2W fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.
FONTOS! A B2W nem szélsőséges feminista megkülönböztetés, egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt, hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások. Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá. Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez, más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel. Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből. Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen, hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.